DANE POSTACI:
Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Rasa: (Człowiek/Tygrysołak)
Gildia: - Dołączamy w trakcie rozgrywki, samowolnie nie można się wpisać...
Wygląd: Opisany wygląd zewnętrzny, oraz ubranie postaci naszej.
Cechy charakterystyczne:
Historia:
Rodzaj Magii:
Mag Rangi: (na start D)
Kasa: (na start 30000 klejnotów)
Atrybuty i zaklęcia:
Zaklęcia: (patrz w poradnik dla graczy)
-Klasy D: (3 na start wymyślone)
-Klasy C: (1 na start wymyślone)
-Klasy B: (1 na start wymyślone)
-Klasy A:
-Klasy S:
Zdrowie: 100x przydzielona ilość punktów wytrzymałości np. 3 wytrzymałości to 300 zdrowia.
Magiczne Punkty: 100x przydzielona ilość punktów Siły Woli np. 3 pkt siły woli to 300 Mag.pkt.
Siła: - Zwiększa taki fizyczne i obrażenia zadawane za pomocą magii nie dystansowej
Wytrzymałość: - Odpowiada za zdrowie
Siła Woli: - Odpowiada za pkt Magiczne
Spryt: - Odpowiada za krytyki i unikalne zdolności.
Zręczność: - Odpowiada za szansę na uniknięcie ciosu, oraz wspomaga magię tworzenia, dodatkowo zwiększa szybkość wykonywanych zaklęć.
(Do rozdania 20 pkt Atrybutów)
ZDOLNOŚCI:
((Patrz w dziale Karty postaci>>Zdolności, każdy na start wybiera 2 zdolności następnie przez awans na kolejną rangę C,B,A,S otrzymuje możliwość dodania kolejnych 2 zdolności))
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co każdy level nasza postać otrzymuje 5pkt atrybutów.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gdy ukończymy swoją kartę postaci możemy dołączyć do gry. Strona umożliwia dodanie pól dodatkowych które znajdują się w Profil>>Pola Dodatkowe. Aby rozpocząć grę ze swoją kartą postaci należy je wypełnić.
Offline